Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

Wert assegura que la nota mínima per a accedir a una beca de matrícula serà un 5,5

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

 El ministre d’Educació, Cultura i Esport, José Ignacio Wert, ha confirmat aquest dijous a una representació de la Conferència de Rectors de les Universitats d’Espanya (CRUE) que la nota necessària per a accedir a la gratuïtat de la matrícula a la universitat serà un 5,5, en línia amb el Reial Decret de beques aprovat el 2012, no així l’exigida per accedir a una beca amb dotació econòmica que, en principi, es mantindria en un 6,5. 

 Tot i això, el ministre s’ha mostrat favorable a analitzar la viabilitat pressupostària de reduir també l’exigència acadèmica per a les ajudes monetàries i s’ha compromès a lluitar per a aconseguir una ampliació pressupostària de la partida per a ajudes a l’estudi. 

 Així ho ha explicat en declaracions als mitjans el rector de la Universitat Autònoma de Madrid, José María Sanz; al final d’una reunió del ministre i la seua secretària d’Estat d’Educació, Montserrat Gomendio, al costat del grup creat a la Comissió Permanent de la CRUE per traslladar les seues propostes cap a les beques, que integren a més, els rectors de la UNED, José Antonio Gimeno; la Universitat de Sevilla, Antonio Ramírez de Arellano; la Pública de Navarra, Julio Lafuente i la Politècnica de Madrid, Carlos Conde.♦

Notícia anterior
Notícia posterior

Deixa un comentari


Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere