Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

El Govern de Catalunya finança amb ajuts de fins a 2.000 euros més de 300 universitaris de l’Alt Pirineu, l’Aran i el Solsonès

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

 Més de 300 estudiants de l’Alt Pirineu, l’Aran i el Solsonès rebran un ajut de fins a 2.000 euros per finançar part de les despeses que els suposa desplaçar-se a qualsevol universitat catalana i allotjar-se fora de la seva comarca.

 L’import global d’aquests ajuts, finançats per la Secretaria d’Universitats i Recerca i gestionats per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), és de 392.000 euros.

 Els estudiants, ja siguin de primer o d’altres cursos, podran optar als ajuts fins al proper 9 de setembre. La sol·licitud dels ajuts s’ha de presentar per via electrònica mitjançant l’Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya.♦

Notícia anterior
Notícia posterior

Deixa un comentari

PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere