El Ministeri d’Educació endureix els requisits per accedir a les seves noves beques Erasmus Plus
Els alumnes amb un bon rendiment que tinguin 60 crèdits i una titulació d’idioma B-2 rebran 350 euros mensuals, i la resta 250
La secretària d’Estat d’Educació, Montserrat Gomendio, ha presentat aquest dijous els requisits formals per optar al programa Erasmus Plus que becarà 40.000 alumnes al 2014.
Hi haurà dues categories de beca: 10.000 estaran finançades conjuntament per la UE (250 euros mensuals) i pel Ministeri (100 euros addicionals) i exigiran tenir un bon expedient acadèmic, a més d’haver aprovat un mínim de 60 crèdits de la carrera i haver obtingut la certificació d’un idioma estranger al nivell B-2.
30.000 més estaran finançades només amb fons de la UE i tindran una dotació mitjana de 250 euros mensuals.♦