Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

Obre la 25a edició del Saló de l’Ensenyament a Barcelona

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

salo_2

 La vint-i-cinquena edició del Saló de l’Ensenyament ha obert les portes al recinte firal de Barcelona. Els consellers d’Ensenyament, Irene Rigau, i d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, Andreu Mas-Colell, han inaugurat el Saló, juntament amb el secretari d’Universitats, Antoni Castellà, i altres alts càrrecs dels dos departaments. Fins diumenge, 190 expositors presenten la seva oferta de Batxillerat, Formació Professional, estudis universitaris, d’idiomes, arts i altres especialitats.

 El Saló ofereix orientació personalitzada als estudiants perquè puguin definir la seva trajectòria formativa. A més, poden consultar l’oferta pública i privada de cada nivell educatiu. Entre les novetats d’aquesta edició, hi ha una mostra de les habilitats i competències dels alumnes de Formació Professional i una exposició sobre projectes d’emprenedoria.

 L’estudi que guanya terreny en aquesta edició del Saló de l’Ensenyament és la Formació Professional, amb uns 150 cursos de grau mitjà i superior, molts d’ells relacionats amb la imatge personal -perruqueria i cosmètica- i també amb el sector audiovisual, màrqueting i turisme. D’altra banda, escassegen al Saló les escoles estrangeres, en contrast amb l’edició de l’any passat, que va aconseguir la presència de diverses universitats xineses.

 Paral·lelament al Saló de l’Ensenyament, la fira acull aquesta setmana dos certàmens més focalitzats en la formació dels joves: el Saló Futura, dedicat a l’oferta de màsters i postgraus, i l’onzena edició de la Fira de l’Empresa Simulada.♦

Notícia anterior
Notícia posterior

Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere