Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

José Mª Serra: “La semàntica caracteritza la web 3.0” / UAO CEU

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

UAO CEU

 En Internet s’està imposant a la semàntica. Aquesta és una de les idees que ha transmès José Mª Serra, gerent de Deinfo, a la conferencia Núvol i 3.0 que ha ofert als alumnes del Màster de Comunicació Digital i Noves Tecnologies de la Universitat Abat Oliva CEU. Durant l’acte, ha explicat l’evolució de la web 2.0 a 3.0, destacant la importància de les paraules i el contingut que aporten.

 “La semàntica caracteritza la web 3.0”, ha afirmat Serra als estudiants en la seva exposició. Pel ponent, els cercadors s’apropen a la intel·ligència artificial en comprendre cada vegada amb més precisió allò que interessa a cadascun dels usuaris.

 També ha comentat que en aquest nou escenari 3.0 els internautes són els encarregats de crear els continguts en una plataforma. “Ja no és la meva pàgina, és la vostra pàgina”, ha dit per presentar aquest espai virtual. La presència del Community Manager i el Vigilant de Reputació són imprescindibles, segons ell, per regular el tràfic web.

 Els alumnes també van conèixer de primera mà el significat del concepte abstracte de Núvol. “Ningú sap el que és, però tothom la utilitza”.♦

Notícia anterior
Notícia posterior
PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere