Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

La Universitat de València llança la tercera edició del concurs 5U.CV.START.UP per a emprenedoria

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

descarga

La Universitat de València, dins el programa EMPRÉN + del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica, ha obert el termini per a participar en la tercera edició del concurs 5U-CV START UP, una iniciativa pensada per a fomentar la cultura de la innovació entre els universitaris i destinada a incentivar tant projectes empresarials com start-ups. Les propostes es podran presentar fins al pròxim dia 8 de setembre.

Aquest concurs es desenrotlla en paral·lel a les cinc universitats públiques, en el marc del programa Campus de l’Emprenedor Innovador, finançat per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball. L’objectiu és generar nous projectes empresarials, desenvolupar les capacitats emprenedores i fomentar la cultura de la innovació en l’àmbit universitari valencià.

El concurs, que estableix les categories de Start-Up i Start-Up Junior, repartirà un total de 20.250 euros en premis entre les persones guanyadores de les cinc universitats públiques valencianes.♦

 LES BASES DEL CONCURS … CLICAR AQUÍ

Notícia anterior
Notícia posterior
PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere