Projecte divulgació científica “El Cofre de la Mar” / Universitat de València
la Unitat de Cultura Científica de la Universitat de València ha elaborat el material educatiu “El Cofre de la Mar”. Es tracta d’un projecte de divulgació científica dirigit a l’estudiantat d’ensenyament de primària i amb el qual es pretén posar en valor la Mediterrània.
Aquest projecte, format per 12 experiments, explica el funcionament marí a partir dels corrents, les ones, la llum o la pressió, i relaciona aquests fets amb la biodiversitat, la contaminació o el canvi climàtic.
Per a obtenir el Cofre és necessari participar en una jornada de presentació i formació sobre com treballar amb aquest material a l’aula. Aquesta jornada es desenvoluparà el proper dia 26 de març de 16.00 a 21.00 hores en la biblioteca de LAS NAVES ( Carrer Joan Verdeguer, 16, València).♦
Link on podeu fer la inscripció i obtenir més informació de la activitat i del material.
http://esdeveniments.uv.es/19248/detail/jornada-formativa-el-cofre-de-la-mar.html