Convocatòria als membres de la “European University Association”: Celebrant els 20 anys de col·laboració universitària europea

Fa vint anys, membres de la “Association of European Universities” i de la “Confederation of European Union Rectors’ Conferences” van unir forces per crear una nova organització, la “European University Association” (EUA). La visió era formar un òrgan representatiu a Europa per a tots els actors del sector de l’educació superior, les universitats i les seves associacions nacionals.
La decisió es va adoptar durant l’Assemblea General Constitutiva de Salamanca del 29 al 30 de març del 2001 i la EUA celebrarà el seu vintè aniversari amb els seus membres al llarg del 2021. A aquest efecte, donen la benvinguda a missatges de vídeo breus o cartes escrites dels rectors, presidents i vicepresidents de les institucions membres de l’EUA, així com vicerectors o altres col·legues que han treballat estretament amb l’EUA en les seves diverses activitats.
Estant especialment buscant testimonis d’èxits positius que les universitats han aconseguit gràcies a EUA, així com les seves opinions sobre com veuen el futur de l’Associació. Amb una nova estratègia adoptada el 2020 i la visió recentment publicada de l’EUA per al sector universitari el 2030, l’Associació s’embarca en el futur amb objectius ambiciosos. I així animem a tots els membres a prendre el temps per compartir les seves opinions i celebrar els 20 anys de cooperació europea en el sector universitari mitjançant un petit vídeo o una carta en l’idioma que triïn.
Hi ha el compromís de posar al lloc web de l’EUA i a través de les xarxes socials, una selecció de vídeos i cartes rebuts al llarg de l’any, començant per la Conferència Anual de l’EUA del 22 al 23 d’abril de 2021 i fent servir # EUA20anys.
La data límit per participar és el 30 de setembre de 2021.
Contingut i durada del vídeo
Es pot triar el contingut, però, les preguntes següents poden ajudar a preparar el missatge per al 20è aniversari de l’EUA.
-Com ha beneficiat a la vostra universitat el compromís amb EUA durant els darrers 20 anys?
-Quins són els valors que compartiu amb EUA?
-Com veieu el futur de l’Associació? Quines expectatives teniu?
-Quins desitjos de feliç aniversari envieu a EUA?
El vídeo ha de durar dos minuts com a màxim.
Detalls tècnics del vídeo
Llenguatge
Es pot enviar el vostre vídeo en qualsevol idioma amb subtítols en anglès. Els subtítols no són necessaris per als vídeos produïts en anglès.
Requisits tècnics
Els vídeos es poden gravar professionalment o mitjançant un telèfon o una tauleta, sempre que la llum i el so siguin de bona qualitat.
Opció de gravació de vídeo
a) Es pot enviar-nos el vídeo acabat a través de YouTube (públic o privat) o mitjançant una plataforma de fitxers compartits.
b) Si es vol que l’equip d’EUA us assisteixi per gravar el vídeo, utilitzarem plataformes digitals com Zoom o Bigmarker.
Cal posar-se en contacte amb Ines Mezher a ines.mezher@eua.eu per a qualsevol pregunta relacionada amb l’enregistrament i l’enviament de vídeos.
Enviament d’un escrit
Els membres també poden optar per enviar una carta per celebrar el 20è aniversari de l’EUA per correu electrònic. Una selecció es publicarà al lloc web de l’EUA i es compartirà a les xarxes socials. S’accepten tots els idiomes. Si és possible, caldria una traducció en anglès quan estigués escrita en altres idiomes.
Web oficial de la “European University Association” … clicar aquí