2es. Jornades de l’Institut d’Estudis Medievals (UAB) i l’Institut de Recerca en Cultures Medievals (UB) : “Diàlegs sobre l’edat mitjana al segle XXI” / 1er. Seminari Permanent Dones a l’Edat Mitjana

L’Institut d’Estudis Medievals (IEM) de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Institut de Recerca en Cultures Medievals (IRCVM) de la Universitat de Barcelona organitzen les II Jornades IEM-IRCVM: “Diàlegs sobre l’edat mitjana al segle XXI” amb el 1er. Seminari Permanent Dones a l’Edat Mitjana.
Les Jornades duren dos dies: el dia 16 de desembre 2021 a la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB, edifici Carner i el dia 17 a la Reial Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona.
PROGRAMA … clicar aquí
Notícies relacionades:
VI Jornada IRBio de la Universitat de Barcelona: “Pèrdua de biodiversitat i crisi ecològica” (10/12/...
A partir de la integració d’EET i ETSEAIT es crearà un nou centre docent al Campus de Terrassa de la...
VAGA : Manifest del Consell de l’Estudiantat de les Universitats Catalanes (CEUCAT) sobre la vaga es...