Universitat Autònoma de Barcelona: Jornada internacional de postgrau “Drets humans a nivell local: fonaments i tendències contemporànies” (17 i 18 de gener)
![](http://locampusdiari.com/wp-content/uploads/2022/01/5-uab.jpg)
El Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies (CEDID-Universitat Autònoma de Barcelona) organitza, juntament amb la Universidade Federal do ABC (Brasil), la jornada internacional de postgrau “Drets humans a nivell local: fonaments i tendències contemporànies” els propers dies 17 i 18 de gener.
La jornada tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat de Filosofia i Lletres i consistirà en quatre taules rodones. La primera i la segona, titulades “Sobre la història i el futur d’un ideal” i “Polítiques de memòria, reparació i drets humans. Aproximacions comparatives”, tindran lloc el dia 17. El dia 18 al matí, tindrà lloc la sessió “Ciutats de drets humans: experiències i debats contemporanis” i, a la tarda, acabarà amb una reunió de conclusions, intercanvi i cooperació.
Per assistir-hi, cal fer una inscripció prèvia enviant un correu electrònic a cedid@uab.cat.
La jornada es podrà seguir també a distància a través del següent enllaç, sense necessitat d’inscripció.
Programa … clicar aquí