Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

ACCIÓ – Agència per la Competitivitat de l’Empresa: Presentació del “Open Innovation Sprint / Curs d’Innovació Oberta i Disrupció”

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

Dijous, 6 de juliol del 2023. De 09.30 h a 10.30 h. Activitat gratuïta.

En aquesta sessió presentaran “Open Innovation Sprint  / Curs d’Innovació Oberta i Disrupció”, dirigit a empreses consolidades que vulguin aprendre a innovar col·laborant amb altres agents d’innovació (startups, centres tecnològics, universitats, etc.).

El curs consta de 6 sessions teòriques amb casos d’empreses que tenen experiència en aquest àmbit, i de tallers individuals in-company per a cada empresa participant, on podrà assimilar i posar en pràctica els continguts.

Amb aquest curs es podrà:

-Introduir-se als conceptes de la innovació oberta i disruptiva.

-Identificar reptes dins l’empresa que puguin treballar-se conjuntament amb startups i altres agents.

-Conèixer experiències i casos d’èxit d’empreses que ja estan duent a terme projectes col·laboratius

El curs començarà el 22 de setembre i constarà de sis sessions teòriques impartides en divendres cada quinze dies.

PROGRAMA

09.30 h. Benvinguda

09.35 h. Presentació Open Innovation Sprint

09.50 h. Cas d’empresa

10.15 h. Precs i preguntes

10.30 h. Fi de la sessió

INSCRIPCIÓ … clicar aquí

Notícia anterior
Notícia posterior
PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere