Celebració del “Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència” a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú de la Universitat Politècnica de Catalunya (Avui 15 de febrer)
Avui 15 de febrer, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC) acull l’acte central de la celebració del “Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciènci”a. Durant l’acte tindrà lloc la gravació del pòdcast ‘Ciència, tecnologia i tu. Somnia, explora, crea’, amb la participació d’alumnes de primària i secundària, i d’investigadores i estudiants de la UPC.
L’acte central de la celebració del “Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència” a la UPC, que tindrà lloc de 10 a 12 hores a la sala d’actes de l’EPSEVG (Av. de Víctor Balaguer, 1), comptarà amb la benvinguda a càrrec de la directora del centre, Marisa Zaragozá, i de la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan.
Tot seguit es gravarà el pòdcast ‘Ciència, tecnologia i tu. Somnia, explora, crea’, de la sèrie Algorrritmes UPC, amb la participació d’investigadores i estudiants de la UPC, així com d’alumnes de primària i secundària de Vilanova i la Geltrú i de les Roquetes de Sant Pere de Ribes. Clourà l’acte el rector de la UPC, Daniel Crespo.
Aquesta és una de les diferents activitats que s’organitzen a la UPC amb motiu de l’11 F, amb l’objectiu de visibilitzar el treball de les dones en la ciència i l’enginyeria, i apropar els estudis politècnics a les noies.
Dia: 15 de febrer
Hora: 10 a 12 hores
Lloc: sala d’actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), Av. de Víctor Balaguer, 1