Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

Jornada de portes obertes a l’Observatori de l’Ebre per la Setmana de la Ciència 2024 (diumenge 10 de novembre)

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

El diumenge dia 10 de novembre l’Observatori de l’Ebre celebra la jornada de portes obertes en motiu de la Setmana de la Ciència 2024.

Les activitats previstes són:

– D’11:00 a 12:00, xerrada de divulgació científica: Nous reptes en la qualitat de l’aire, a càrrec del Dr. Xavier Querol Carceller, geoquímic i professor investigador d’IDAEA-CSIC. 

A Catalunya, tenim reptes  importants per complir la futura normativa Europea, especialment en quatre contaminants crítics:  les partícules en suspensió (PM10 i PM2.5), el diòxid de nitrogen (NO2), l’ozó (O3) troposfèric i el benzo-a-pirè. En aquesta conferència es revisarà l’estat actual per als quatre contaminants i es donaran recomanacions per reduir les seves concentracions i així protegir millor la población”.

– De 12:00 a 13:30, visita guiada per la biblioteca i tres seccions d’observació històriques: sísmica, meteorològica i solar.

Notícia anterior
Notícia posterior
PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere