Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

Educació recolza l’estabilització de personal investigador del País Valencià mitjançant el programa Pla GenT2

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

La Conselleria destina 2,25 milions d’euros per a aquest programa el 2024

Aquesta iniciativa prioritza la permanència d’investigadors a centres valencians, impulsant així l’excel·lència científica

Les sol·licituds es poden presentar fins al 29 de novembre

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació del Govern Valencià ha publicat al DOGV  (15/11/2024), la nova convocatòria “esGenT” de subvencions del Programa d’Atracció i Estabilització de Talent del Pla GenT2.

L’objectiu d’aquest programa és estabilitzar la situació laboral d’investigadors d’alt nivell al País Valencià, mitjançant ajudes econòmiques, amb un pressupost de 2,25 milions d’euros per al 2024.

Aquesta iniciativa prioritza la permanència d’investigadors en centres de recerca valencians, impulsant així l’excel·lència científica i la innovació a la regió. Amb aquesta inversió, la Conselleria reforça el compromís del Consell amb la ciència i la innovació i permet que investigadors altament qualificats continuïn la seva tasca al País Valencià, generant beneficis significatius per a tota la societat.

El Pla GenT2 forma part de l’estratègia regional d’atracció de talent i s’emmarca en les polítiques de ciència i investigació de la Generalitat, que ha compromès el 2025 fins a 21 milions d’euros per a les cinc modalitats de contracte, que en la propera convocatòria també potenciaran la innovació i transferència de coneixement.

La convocatòria estarà oberta a projectes iniciats a les convocatòries de 2023 o anteriors, assegurant una continuïtat sòlida per a investigacions ja en marxa i enfortint els llaços entre el sector públic i la comunitat científica.

Les sol·licituds s’han de fer a través de la seu electrònica de la Generalitat fins al 29 de novembre. Aquest esforç se suma a les mesures del Govern valencià per consolidar el País Valencià com a referent en ciència i investigació de qualitat.

Notícia anterior
Notícia posterior
PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere