Lo Campus diari

Premsa universitària i escolar de Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Catalunya Nord, Andorra i l’Alguer

Entitat “Science For Change” Projecte europeu THEMIS 5.0: Taller ONLINE de cocreació per conèixer la utilitat i fiabilitat de la IA

Data publicació
Notícia anterior
Notícia posterior

Dijous 16 de gener, de 16 h a 18:30 h

Des de “Science For Change”, han organitzat un taller ONLINE dins el marc del projecte europeu THEMIS 5.0.  Aquesta iniciativa busca col·laborar amb professionals de diferents sectors, que ja inclouen la IA en el seu dia a dia, aportant la seva experiència per definir quin ha de ser el paper d’aquesta nova eina.

Durant el taller, es faran diverses dinàmiques per entendre la vostra experiència i percepcions que teniu sobre aquesta nova tecnologia, i conèixer quines són les oportunitats i impactes que pot tenir la IA en el sector de la comunicació. Tot a través de la col·laboració i el diàleg.

No cal tenir cap coneixement tècnic per participar-hi!

 Taller online breu formulari d’inscripció

Notícia anterior
Notícia posterior
PUBLICITAT
Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
NEWSLETTER
Butlletí quinzenal gratuït dels Continguts Diaris
ErrorHere