BLANQUERNA Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals – Universitat Ramon Llull: OPENMASTERCLASS “La Xarxa de Periodisme d’Investigació i el mercat internacional de reportatges audiovisuals” amb Pilar Requena

El pròxim dilluns 7 d’abril a les 18 h., es realitzarà una OPENMASTERCLASS per aprofundir en la tasca de la Xarxa de Periodisme d’Investigació i del funcionament del mercat internacional de reportatges audiovisuals.
La OPENMASTERCLASS serà a càrrec de la periodista de TVE Pilar Requena, actual directora del programa “Documentos TV” i presidenta del Comitè Directiu de la Xarxa de Periodisme d’Investigació de la Unió Europea de Radiodifusió (UER)
Aquesta és una activitat organitzada pel Màster Universitari en Periodisme de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals – Universitat Ramon Llull i oberta a tota la comunitat alumni.
Lloc: Aula B22 – Edifici Biblioteca (Carrer de Valldonzella, 12, Ciutat Vella, 08001 Barcelona).
+++
Fotografia: Pilar Requena. (Blanquerna ©).

