III Seminari de Poesia “La nova mística: poesia i contemplació” organitzat a Barcelona per l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana

Dissabte 29 de novembre de 2025. A les 10:30h.
Seguint el model d’activitats professionals que organitza l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana (AELC) com els seminaris de traducció, de teatre o de crítica, l’any 2023 es va inaugurar el Seminari de Poesia. Enguany porta per títol “La nova mística: poesia i contemplació” i se celebra a la Sala Noble del Centre Cívic Convent de Sant Agustí (carrer del Comerç, 36 de Barcelona).
Programa
10.30 h — La mística en la poesia catalana, a càrrec de Dolors Miquel
11.15 h — Enfocaments psicoanalítics de la mística, a càrrec d’Àngels Moreno
12.15 h — Estem tornant a la mística? Taula rodona amb Lluís Calvo, Mireia Casanyes i Cecília Navarro, moderada per Anna Pantinat
L’acte és gratuït i obert a tothom sense inscripció prèvia.
Aquesta activitat té el suport de CEDRO i de la Institució de les Lletres Catalanes i la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona.
Programa complet … clicar aquí

