“Shorenstein Center on Media, Politics and Public Policy” de la “John F. Kennedy School of Government” de la “Harvard University” / USA: Seminari en línia “Les conseqüències econòmiques de la guerra de l’Iran” (Avui dilluns 16 de març)

Avui dilluns 16 de març de 2026. A les 16:30h. (hora catalana). Seminari en línia. Gratuït. Llengua anglesa.
Els “The Journalist’s Resource” i “EconoFact” organitzen per aquest el dilluns 16 de març a les 16:30h un seminari web d’una hora: “Les conseqüències econòmiques de la guerra de l’Iran”.
Aquest seminari web comptarà amb:
-Binyamin Applebaum, escriptor principal d’economia i negocis per al consell editorial del New York Times.
-Nicholas Bloom, professor William D. Eberle d’Economia a la Universitat de Stanford
-Michael Klein, professor William L. Clayton d’Afers Econòmics Internacionals a la Universitat Tufts i editor executiu d’EconoFact
-David G. Victor, professor distingit d’innovació i polítiques públiques a la UC San Diego
Els panelistes debatran com va començar el conflicte, com ha afectat el subministrament mundial de petroli i com ha injectat incertesa als mercats, juntament amb altres efectes macroeconòmics.
-Clark Merrefield, editor sènior d’economia i sistemes legals a The Journalist’s Resource, moderarà.
El seminari web inclourà breus presentacions de cada panelista, seguides de les preguntes del públic. Envieu les vostres preguntes amb antelació quan us registreu.
Registre… clicar aquí

